perjantai 31. maaliskuuta 2017

JIPPII AAMUPAASTO SOKERI 6.9!!!

Siis pitkästä aikaa en edes tiedä millon viimeks ...no ei ihme sillä pitäähän ton metformiini lääkityksen es jollain tapaa jo vaikuttaa ja sit olin koko eilisen päivän paastolla paitsi join pari ilta kaljaa.. he siinäpä se.. otin vaan rennosti poltin pari röökiä ja join pari olutta enkä stressannu itteeni millään..

Lunta tulee siis lisää eli millon se oikee kunnollinen kevät alkaa? Hormoonit alkavat jo olemaan kevään puolella, mut just enempi siellä stressi kevään kun ilmasto on taas tätä..säikähdin suotta kun tuo sdp asema ja ylipäätänsä sdp yritti taas kerran ampua munille eli täysin selittämätön s-testo mittausvirhe... tasan kaksi vaihtoehtoa mittausvirhe taikka olen ollut krapulassa, mutta olen tarkistanut asian ja aikaa kun olen alkoholia nauttinut on välissä ollut pari vuorokautta niin testo palautuu krapula päivänä saman vuorokauden aikana, jonka miehet huomaavat usein seisokkina.. eli mittausvirhe ja lähes 100% varma munille ampuminen sdp ltä..

Siis täysin munatonta touhua taas kerran sdp ltä...leimataan ainoastaan täysalkoholistiksi ja satasen pekaksi, jolla tarkotetaan oikeasti vähäjärkistä ja sitä ja tätä paskaa selän takana vaikken ole edes ehdokkaana koko vaaleissa... ja sitten vaan töitä ripeästi tekemään vaikka olen kahdelta lääkäriltä saadulla b-lausunnolla sairaslomalla..lisänä neuropsykologin ja toimintarapeutin lausunto ja nyt vielä päälle tämä sokeritauti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti