maanantai 14. elokuuta 2017

PÄÄ HAJOO!!!

Vittu mist tää johtuu saatana mä ammun siltä aivot pihalle...saatana oliks siinä kaurapuurossa jotain paskaa..mistä näitä tietää vaik ne myrkyttäis toisiaan..tai laittas jotain ninku klassiset vanhat e pillerit kaurapuuroon et pojat pysyy rauhallisena..vittu tää ei NAURATA!!!

Mä en pysty es hakkaa saatana fucking fuckkeja suoraan saatana kirjasta...meni keskittyminen siihenkin...mitäs nyt..poltellaan sitten vaan jointteja..niin...no aurinko paistaa ja kun se suomessa lopettaa nin lämmintä ja aurinkoista riittää wienissä..sit oon minäkin juonu viinii wienissä ja nakupellejä copacapanalla seikkaillu..

Voi täs olla ku käväsi kirjastossa ni jotain kollektiivista ku koulut alko..ai perkele ne voi olla ärsyttäviä apinoita..saatana jos mä olisin keittäjänä vielä kaupungilla saatana antasin armotta selkään jokaiselle rajan ylittäjälle.... eli tää on siis jotain millä on testoo laskettu taas ja stressiä nostettu... insuliini tekee sen kyllä eli pullamössö aamupala.. mut se on varmaa et mitää bipon kaa täl ei oo vaan loppu selittyy kyl adhd lla ..

Eli sokeriaineenvaihdunnan häiriö missä kannattaa välttää liian suuria hiilihydraatti annoksia kerralla niin siis diabetes kakkonen nykyään, mut se miten tää on kehittynyt niin näistä aamupaloista ja jus pullamössöstä.. sdp sdp sdp ... ja siihen jonkun saatanan aknelääkkeet ja vanhat e pillerit käydään laittaa kreatiinii purkkiin... saatana et teki miel ampuu aivot seinään muutamalta apinalta.. taikka tuoppiin jotain vielä vahvempaa paskaa...

No eiköhän jotain keksitä ku mä alotan kemian opinnot taas yliopistossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti