sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Noro virus ja pallit löysänä

Vittu olipahan mahatauti..ei varmaan muut aiheuta vastaavaa..yks yö mut kaikki sappinesteitä myöten ylös ja perseestä pelkkää nestettä ja koko yö täyslaidalta..aamulla olin jo luovuttaa kun multa oli vasta otettu verikokeet ja niissä oli maksa arvot koholla gt 96 alat 53..ajattelin jo et nyt se maksa poksahti..ei nää arvot oli jotenkin ihmeelliset sokeri 11.8 vaik mul onkin kakkonen ollu jo viistoista vuotta mä oon hoitanu sitä melko hyvin..kolesteroli 8.3 no kahvia ja kananmunia..mut nää maksa arvot? mä oon ollu puol vuotta raittiimpi ku pitkään aikaan..enkä mikään täysjuoppo koskaan..no mut jokin oli onneks kunnossa nimittäin s-testo 25.2 .. Epäilen helico bakteeria maksa arvoihin sillä närästystä ja oksennusta on kestänyt voimakkaampana puoli vuotta..keksin juoda keitettyä vettä ja nyt olo taas virkoaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti